fredag den 2. marts 2012

Drøm med One Direction!

Hej alle jer (s)kønne læsere
Her i nat havde jeg bare den bedste drøm, den kommer her:

Jeg er til x-factor med min mor og jeg skal så til at optræde da jeg får en mms fra min onkel. På billede vises der One Directions Tour bus. Jeg begyndte at skrige. ps. under billedet stod der.. Vi er i århus.
Jeg var jo i Kbh (københavn) Så jeg var pisse sur. Men jeg går i gang med at synge "Forever Young" med One Direction selvfølgelig. og ved i hvad pludselig kommer drengene ind på x-factor scenen... Jeg skriger og først krammer Harry mig og smiler hans søde smil der (ja you know) derefter, Louis, Liam, Naill og til sidst Zayn. Jeg flippede fuldstændig, og begyndte at kramme dem og til sidst da vi var færdige med at optræde, skulle jeg med drengene på ekslusive date i københavn!!

Hvad synes i om den drøm? Det er den vildeste drøm jeg nogensinde har haft.

- Caroline!<3

God weekend.

1 kommentar: