søndag den 18. marts 2012

1D Tour 2013 UK

One Direction laver en Tourné i UK i 2013 i Februar, Marts og April måned.
Jeg skal til en af koncerterne, mandag den 1. april i London sammen med min 1Direction veninde. :-)
Fik billetter da de kom til salg den 25. februar der var så mange der ville have billetter, og til at starte med havde de kun planlagt to koncerter i London i Februar måned 2012. Men de blev hurtigt udsolgt. Og de tilføjede flere datoer i London og andre byer i UK. Efter to timer var jeg så heldig at havde fået to billetter til mandag den 1. april 201.

Men, hvis der er nogle der er interesseret i at komme til 1D koncert i London den 1. april 2013 er der stadig billetter at få! Her: http://www.gigsandtours.com/Event/ONE-DIRECTION/The-O2-arena/620769
For jeg syntes det kunne være hyggeligt hvis vi lavede en Danish Directioners tur til 1D koncert i London!
Og det skal lige siges at de ikke har planlagt koncerter i Danmark, Sverige, Tyskland osv. endnu derfor valgte jeg at købe billetter til London hvis de nu ikke kommer til Danmark. :-)


3 kommentarer:

  1. I love 1D.
    I love their music their personality and they are themselves and that's what i like about them.
    I dream about them every night but that's not enough...I get sad when i think about that i might never get to meet them:-(

    SvarSlet
  2. Ved du hvor man kan købe billetter til 1D<3 i Danmark eller Sverige i 2013 ??<3 D: I Need Tickets!!^^ D;'

    SvarSlet
  3. iiiiiiiiiiiii min veninde og jeg elsker one direction vi er Harry style fan.love love love love love love love love love love you harry;3 <3 kom nu til danmark kom nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    SvarSlet