tirsdag den 25. december 2012

Endnu mere 'Haylor' drama...

Er jeg den eneste, der er ved at være godt træt af alt det Haylor mig her og Haylor mig der??
Jeg er måske lidt langsom (sorry), men nu hører jeg, at Taylor har kaldt Niall en "blonde fat pig", og det fik ham til at græde. Louis og Liam forsvarede ham så, hvilket fik Taylor til at græde (whut?), men så forsvarede Harry (desværre... sorry igen) Taylor.
For det første, hvis det passer: B*tch, hvad kaldte du Nialler?!?! Undskyld sproget, men jeg håber virkelig ikke, at hun kaldte vores Nialler sådan noget!!
For det andet, igen kun hvis det passer, så synes jeg, at hun ændrer Harry på en måde, og at hun nærmest splitter ham og drengene. HVIS det passer, og kun HVIS!

Det her er kun min, og jeg gentager min, mening, og fair nok hvis I ikke mener det samme. Men jeg håber bare, at det her drama snart får en ende...

-Thea

2 kommentarer:

  1. Hvor kan man finde det?! OMG, hvis hun har kaldt Nialler det!!!

    SvarSlet
  2. Jeg har læst det på flere fansider + twitter og facebook, men fordi det bare er et rygte, kan man jo self ikke være 100% sikker. Men ja, hvis hun har kaldt ham det... så har jeg absolut intet tilovers for hende!!

    SvarSlet