fredag den 2. november 2012

Åbenbart er en eller flere af drengenes sange fra det nye album blevet leaked og lagt på youtube - dvs. at den/de er blevet lagt derud, ved at nogen ulovligt har fået fat i sangene eller lignende...
Så ja, man kan altså gå på youtube og høre nogle af de nye sange, bl.a. 'Rock Me', mener jeg.
Men jeg nægter at høre dem. Det er da simpelthen så respektløst overfor drengene! Ja, jeg er da ved at dø af spænding, men jeg respekterer og holder af drengene så meget, at jeg venter på, at albummet kommer til mig med posten.
Om I vil høre dem eller ej, må I selv om, men tænk først over hvordan drengene mon har det med det? De har jo lagt så meget arbejde i det!
Bare min mening.
Undskyld, hvis jeg lyder meget hård, men jeg bliver bare virkelig irriteret (for at sige det mildt) over det her!

-Thea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar