tirsdag den 12. juni 2012


http://www.viunge.dk/Stjerner/Gossip-bloggen/Zayn%20Malik%20fra%20One%20Direction%20spiller%20smart.aspx
Overskriften er måske lidt overdrevet sagt, men synes det var lidt genialt, at en havde skrevet: "Jeg synes, det er sjovt, at han har købt et hus med swimmingpool, når han ikke kan svømme".
Så Vi Unge? Tjek jeres kilder - igen.
Men det virker også lidt mærkeligt. Ja, han har købt et hus med indendørs swimmingpool. Men var det bare fordi, han ikke vidste, hvad han ellers skulle bruge pengene på? Det tror jeg så ikke lige.
Her kan I også se et billede af huset indefra :)
-Thea

2 kommentarer:

  1. Dav! :)
    Super fed 1D blog i har! :)
    Er blevet fast læser med det samme!
    Mig og min veninde har også en 1D blog!
    Vil i måske føgle den, eller dele den? Det vil betyde MEGET! :) http://twocrazyfans.blogspot.dk/
    Louise!
    From 1 Directioner to another! :)

    SvarSlet
  2. Hej Louise :)
    Tusind tak. Jeg er glad for, at du kan lide vores blog.
    Selvfølgelig vil jeg gerne hjælpe en anden directioner, så jeg er blevet fast læser af jeres blog, og jeg skal nok dele den her.
    Det ville da også være dejligt, hvis I også gad at dele vores blog ;)
    Hilsen Thea

    SvarSlet