fredag den 15. juni 2012

Første Vlog

!ALLE SAMMEN!

Når jeg kommer hjem fra skole, skaljeg lige have lavet negle, men når jeg så kommer hjem derfra, vil jeg lave min aller første Vlog. Da jeg kan se i afstemningen, at der er mange der synes godt om det, tænkte jeg at vi lige så godt kunne begynde nu!

Jeg tænkte lidt på at lave en Youtube bruger kun for bloggen hvor vi ligger vlog's og andet ud! Men jeg poster den så snart jeg er klar med den! Fortsat god dag alle sammen!

Jeg er i skole lige nu så kan ikke engang poste et billede, men ville bare lige fortælle jer at jeg idag ligger vores allerførste Vlog ud. Og husk at når den er ude, må i meget gerne give respons på den.

I må meget gerne komme med ideer til hvad den kan handle om idag!
Lig en kommentar og jeg fortæller lidt om det! :-D


- Caroline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar