onsdag den 23. oktober 2013

Hejsa!

Hej folkens!

Puha, lang tid siden sidst - beklager!
Men jeg er spændt på at høre: Har I fået billetter til en af drengenes Where We Are Tour koncerter i DK? Jeg fik desværre ikke billetter sidste år, men denne gang var jeg så heldig, at min mors gode veninde er medlem af Jyske Bank, så hun købte 2 stk. billetter for mig!! Jeg føler mig enormt heldig!

Desuden: Man kan jo forudbestille deres nye album 'Midnight Memories', (som jeg er ved dø efter at høre :D) - er det noget, I har gjort? Jeg tror nemlig godt, at jeg kunne tænke mig cd'en i fysisk form og ikke downloadet, men samtidig vil jeg også gerne have sangene så snart som muligt. Dilemma, dilemma ;D

Jeg må jo til at tage mig sammen og tage mig tid til at begynde at opdatere her igen.

Fortsat fantastisk dag alle,
knus fra Thea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar