tirsdag den 21. februar 2012

Hej dejlige Directioners. ♥

Jeg har noget jeg gerne vil dele med jer.  I går blev jeg hentet fra skole midt i en time, og det var bestemt ikke noget rart der ventede mig. Min papfar's far var død. Han havde haft over 30 blodpropper, og de kunne ikke stoppe det .. så kom den sidste, og det var slut. Det var hårdt at se ham ligge der, helt kold og væk .. men jeg ved én ting, og det er at nu sidder han oppe ved sin dejlige kone oppe i himlen.
Det er altid svært at miste en man har nær, men vi er fantastiske til at hjælpe hinanden her i familien, og vi ved at vi nok skal klare den.

R.I.P Verner Jeppesen.  20/2-2012, da englene tog din hånd - altid gemt, aldrig glemt. ♥

1 kommentar:

  1. Årh det er jeg ked af at høre. :-(
    Hvis du har brug for det så skriv endelig søde! er her hvis du har brug for en at snakke/skrive med.<3

    SvarSlet